Friday, October 7, 2016

Eva Online Trading Items Tussen Karakters

Game Eva is aanlyn beskou as een van die mees prominente en gewilde aanlyn-speletjies wees. Dit het reeds harte van tien duisend aanhangers gewen van elke uithoek van die wêreld, en hulle getal bly groei. Eva Online is 'n absoluut ontwikkel spel wêreld. Sodra jy daarin gedompel, sal jy dit vir ewig lief te hê. In 2008 is Eva aanlyn bekroon met 'n titel Game van die Jaar en daar is baie redes daarvoor. Goed ontwikkelde spel, getrou aan die lewe ekonomiese model en hoogs boeiende spel wêreld kan t maar gryp jou aandag en wen jou bewondering. Om die kroon te span elke speler sluit aan by die dieselfde bediener, wat die spel selfs meer interessant maak. Kompeteer met ander, jou strategie te ontwikkel en die top-speler is alles moontlik in Eva aanlyn. Wat maak Eva Online so spesiaal Daar is baie dinge in Eva Online dat dit spesiaal te maak. 'N Mens kan aansluit ekonomiese en oorlog alliansies en gildes met ander spelers, sy eie strategie te ontwikkel en geniet nog vele meer funksies. Eva Online bied 'n speler 'n ander heelal met sy eie reëls, geldeenheid, wat genoem Eva ISK, items en karakters. Die spel is voortdurend die ontwikkeling van so jy sal nooit moeg daarvan. Jy sal baie van die aspekte van Eva aanlyn wêreld baie soortgelyk aan jou werklike eie, wat die spel selfs meer fassinerend maak vind. Voel belangstel Laat s leer meer besonderhede oor die spel wêreld. Eva aanlyn ISK spel geldeenheid Soos u waarskynlik weet, die spel het sy eie geldeenheid Eva ISK. 'N Mens kan dit gebruik vir enige doeleindes normale persoon gebruik geld: jy kan Eva skip te koop. wapen, spesiale items, boeke om spesiale vaardighede en baie ander dinge te bekom. Oor die algemeen Eva aanlyn ISK is ontwerp om jou walkthrough van die spel meer maklik en onderhoudend te maak. Met Eva ISK gewen jy hoef te wag vir weke na 'n ander module gereed of item ontsluit het. 'N Mens moet noem dat jy nie net kan spandeer nie, maar ook geld verdien in die spel, so jy sal moet balans en hou jou uitgawes te hou. Maar oor die algemeen geldeenheid maak die spel baie meer pret. Gebruik Eva aanlyn ISK en die spel sal jy terug betaal met nog meer versadig spel aktiwiteite. Soos jy sien, alles is eenvoudig en in die geval as jy hardloop uit spel geldeenheid, kan jy altyd ISK koop by ons webwerf en gaan voort jou speel Wat kan hierdie webwerf bied jou Hierdie webwerf is geskep deur diegene wat Eva Online of speel produseer dit professioneel en daarom het 'n groot toegang tot Eva aanlyn ISK. Ons is 'n span van diegene wat die wêrelde van Eva moontlik te maak sodat hier kan 'n mens soveel van Eva kry ISK as hy nodig het. Verder, aangesien ons nou verband hou met hierdie speletjie, bied ons u nie net geldeenheid self nie, maar ook die opsie om Eva rekening, modules, skepe en alle ander dinge in die spel te koop. Ons kan jou selfs vlieënier se lisensie uitbreidings (Plex) met spesiale funksies bied. So in die geval wat jy wil om komplekse te koop, net laat weet. Ons wil eerlik met jou wees en jou vertel dat CCP doesn t soos handel van Eva aanlyn ISK goedkeur en deur samewerking met ons julle in stryd met die spel lisensie EGLO. Tog 'n operasie uitgevoer deur ons webwerf is byna onmoontlik om op te spoor. Op hierdie manier wat jy kan koop Eva rekening of skip maklik met geen bekommernisse oor gevang. Die wedstryd bied baie ekonomiese opsies en veelsydigheid van Eva mark skep beskerming vir jou rekening. Wat kan ek koop hier Soos ons julle dit alreeds gesê ons webwerf bied 'n wye verskeidenheid van opsies: 'n mens kan óf Eva ISK self en gebruik dit op sy eie manier of die aankoop van die items self of dit nou skepe, modules of enigiets anders. Dit is jou strategie en jou keuse, en ons in ons beurt is gereed om jou die wydste verskeidenheid van die items moontlik en die onbeperkte bedrag van spel valuta bied. En asseblief spesiale aandag aan 'n opsie om Eva rekening koop. wat beteken dat jy Eva karakter te koop met reeds ontwikkel vaardighede en sekere items by beskikking. Full-pak versigtig opgewek en geleer net vir jou Dit is 'n goeie variant vir diegene wat nie wil hê om 'n baie tyd spandeer op opleiding en wil af te kry om meer ingewikkelde take dadelik. Nog 'n opsie is om te koop Eva samestelling. wat is 'n soort van inskrywing vir speelkans. Daar is twee tipes van ledegeld: samestelling wat duur vir 30 dae en Eva GTC wat duur vir 60 dae. Die gebruik van hierdie webtuiste vir net van die inskrywing is baie beter vir jou, aangesien die prys wat ons aanbied is die laagste in die internet en dit is ongetwyfeld laer as die amptelike pryse. So hoekom moet jy meer betaal om dieselfde ding wat jy kan seker wees dat hierdie bedrywighede is absoluut veilig ontvang. Ons verkoop al die items van ons werklike rekeninge van 'n karakter om 'n karakter. Op hierdie manier al die bedrywighede te kyk vir die stelsel absoluut normaal. Ons verkoop slegs die dinge wat ons vir onsself verdien, op hierdie manier die stelsel kan niks verkeerd op te spoor. Met ons hulp wat jy kan 'n item of hoeveelheid Eva ontvang ISK jy wil. Jy kan kap die tyd wat benodig word vir die opleiding en koop Eva rekening met 'n karakter wat jy altyd gedroom oor. Daar is geen skip of 'n boek met vaardighede wat jy kan koop nie. Ons let dat daar noue korrelasie tussen die vlak van jou rekening en die skepe wat jy gebruik. Daar is geen punt om te veg met swak skepe en goed ontwikkelde karakter of gebruik baie duur skip en 'n lae-vlak karakter. Slegs 'n kombinasie van 'n ervare karakter en 'n hoë-vlak items sal jou vrugbaar resultate gee. Ons webwerf bied jou 'n groot kans om nie te lank te wag en kry dit alles onmiddellik. Met ons sal jy die uiterste van die spel te kry en sal die roetine van stygende tot die top te slaan. Jy sal wees onder die sterkste spelers van die begin af, en isn t dit die ding wat elke newbie drome oor ons webwerf open jy 'n deur na die veelsydige wêreld van Eva Online. Elke hoek van die spel sal oopgemaak word, wag wanneer jy aandag te gee aan dit. Jy kan veg met enige speler wat jy wil wees dit iemand van die Eva Olympus of iemand wat net sy pad begin in die Eva Online. Maak jou wegspringposisies meer voordelig en verdien meer Eve aanlyn ISK met die hulp van jou nuwe rekening. Geniet goedkoop samestelling pryse. n groot verskeidenheid van skepe en ander goedere en natuurlik die unieke geleentheid om jou pad te sny om die top van die Eva Online wêreld winkelwagen Daar is 'n hele leër van maniere om ISK maak in EVE met min of geen moeite. Persoonlik die beste en mees winsgewende manier om miljarde EVE ISK, met die minste hoeveelheid moeite te maak, is deur middel van EVE Online Trading. Die inligting in my EVE Trading gids is ontwerp om jou miljarde EVE ISK met 'n minimale inspanning te maak. Dit EVE Trading gids is gebaseer op my persoonlike mening, ervaring en die konsolidasie van die beste inligting huidiglik beskikbaar. Eintlik suksesvolle EVE Trading kom neer op die koop van goedkoop en verkoop hoog, terwyl net sit in 'n stasie. Dit neem min moeite afgesien van die leer van die mark, die tydsberekening van jou koop en verkoop, en die verhoging van jou wins deur die kies van die regte vaardighede. Hierdie eenvoudige taktiek werk in alle ekonomie gedryf MMO se en die werklike lewe ook. Ek het baie EVE ISK maak handel truuks van die rykste EVE spelers tot dusver geleer het, kan hulle 'n bietjie uit jou ervarings en menings verskil, maar hulle werk, en baie goed werk. Ek sê altyd. Ek bekendmaking van my persoonlike, nou bewaarde geheime vir jou om te gebruik. Sommige van die baie geheime en winsgewende tegnieke wat ek gebruik cant hier geopenbaar word as gevolg van kopiereg en wetlike beperkings. Ek kan jou egter vertel wie en waar ek hierdie uit, en raai wat jy my EVE Billionaire Review lees vandag, klik hier. Stap 1) Skep 'n EVE Online Trading karakter / Alt Neem asseblief kennis dat dit nie 'n noodsaaklike vereiste vir 'n handelaar te bou. Ek maak steeds ernstige geld op my karakter en ek konsentreer op teen vaardighede as ek veg hope meer pret. Ja, jy 'n groter treffer te neem in makelaarsfooie maar jy nog tonne en tonne van ISK maak met baie min moeite. As jy wil volle handelaar gaan die volgende inligting het betrekking op die belangrikste vaardighede ens wat jy moet gebruik. Watter eienskappe wat jy nodig het Charisma: 'n karakter se aantreklikheid vir ander. 'N Hoë charisma kenmerk help in alle handelinge met agente en korporasies. Wilskrag: (meer sekondêre) Die rit en vasberadenheid nuttig vir bevelvoerders, grootliks die verbetering van hul leierseienskappe. Memory: (meer sekondêre) Die vermoë om data vinnig en doeltreffend op te slaan en haal sodoende komplekse en herhalende aktiwiteite, soos die vervaardiging en produksie, makliker om te presteer. Maak seker dat jy 'n hoë charisma is die nommer 1 doel vir enige handelaar. Dit direkte invloed op hoe vinnig jy die vaardighede wat jy nodig het om biljoene te maak deur trading. Try na te streef vir aansienlik hoë charisma kan bemeester, met wilskrag en Memory gesamentlike tweede aangesien dit dikwels sekondêre eienskappe vir jou vaardighede en soms primêre. Memory kan baie belangrik wees as jy gaan in swaar vervaardiging. Watter vaardighede om Pick Rekeningkunde: vaardigheid op weg kwadratuur die kans en eindig van saketransaksies, die behoud van die tjek boeke styf. Elke vlak van vaardigheid verminder transaksie belasting met 10. Primêre Kenmerk: Charisma Broker Betrekkinge: vaardigheid op ry af markverwante koste. Elke vlak van vaardigheid verleen 'n 5 verlaging in die koste verbonde aan die oprigting van 'n mark orde, wat gewoonlik tot 1 van die bevel is staan ​​teenoor die eienaar van die stasie waar die bevel aangegaan kom. Kontrakterende: Hierdie vaardigheid kan jy formele ooreenkomste met ander karakters te skep. Vir elke vlak van hierdie vaardigheid die aantal uitstaande kontrakte is met vier (tot 'n maksimum van 21 op vlak 5) Corporation Kontrakterende: Jy is vertroud met die verwikkeldheid van die formalisering van kontrakte tussen jou korporasie en ander entiteite. Vir elke vlak van hierdie vaardigheid die aantal gelyktydige korporasie / alliansie kontrakte jy namens jou korporasie is met 10 tot 'n maksimum van 60. Daytrading: Laat vir afgeleë verandering van koop en verkoop bestellings. Elke vlak van vaardigheid verhoog die reeks waarteen bestellings kan verander. Vlak 1 maak voorsiening vir die wysiging van bestellings binne dieselfde sonnestelsel, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir die mark ten einde verandering op enige plek binne die huidige streek. Bemarking: Vaardigheid by die verkoop van items afstand. Elke vlak verhoog die omvang van die verkoper om die item wat verkoop word. Vlak 1 maak voorsiening vir die verkoop van items binne dieselfde sonnestelsel, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir die verkoop van items geleë op enige plek binne die huidige streek. Verkryging: vaardigheid op die plaas afgeleë bestellings te koop op die mark. Vlak 1 maak voorsiening vir die plasing van bestellings binne dieselfde sonnestelsel, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir die plasing van afgeleë bestellings koop op enige plek binne die huidige streek. Retail: Die vermoë om die mark bedrywighede te organiseer en te bestuur. Elke vlak verhoog die limiet van 'n aktiewe bestellings deur 8. Handel: Kennis van die mark en vaardigheid ten manipuleer nie. Aktiewe koop / verkoop orde limiet verhoog deur 4 per vlak van vaardigheid. Tycoon: Die vermoë om te organiseer en te bestuur ultra grootskaalse mark bedrywighede. Elke vlak verhoog die limiet van 'n aktiewe bestellings deur 32. Sigbaarheid: Vaardigheid in die verkryging van produkte afstand. Elke vlak van vaardigheid verhoog jou remote koop orde reeks. Vlak 1 maak voorsiening vir die binne dieselfde sonnestelsel plasing van koop bestellings, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir 'n volle plaaslike reeks. Wholesale: Die vermoë om grootskaalse mark bedrywighede te organiseer en te bestuur. Elke vlak verhoog die limiet van 'n aktiewe bestellings deur 16. Marge Trading: Die vermoë om potensieel riskante beleggings werk in jou guns tel. Elke vlak van vaardigheid verminder die persentasie van ISK geplaas in die mark borg wanneer jy koop bestellings. Begin met 'n borg persentasie van 100 op Vlak 0 (onopgeleide vaardigheid), elke vaardigheidsvlak kumulatief verminder die persentasie met 25. Vir 'n maksimum verlaging van ongeveer 24 totaal borg op vlak 5. Stap 2) Leer wanneer om te koop en wanneer om te verkoop as jy speel al EVE vir 'n geruime tyd sal jy reeds weet naweke (dws Vrydag tot Sondag) het 'n baie EVE handel aktiwiteit. Die aand is ideaal vir winskopies as gevolg van die aantal aktiewe gebruikers en mense surf die markte spelers is altyd hul mededingers insnyding wat pryse laat neerdaal. (Let wel feestelike vakansie, ens is altyd goed vir geleenthede) weer as gevolg van die aktiwiteit naweke is nie sleg nie, maar ek sal probeer en hou om jou besittings baie vroeg in die môre na die massiewe invloei van speler bestellings te klop. Ek persoonlik gebruik laat aande en vroegoggend deur die week (Maandag tot Vrydag) vir die beste resultate. Stap 3) Ondersoek die mark Doen jou huiswerk Ek persoonlik beveel moet jy 'n besige stasie te vind en sit styf met jou handel karakter. Ek Don t regtig sien dit as lewensvatbaar eers baie later jou EVE Trading loopbaan. So vind 'n besige stasie, sit styf en doen navorsing oor die mark. Neem jou tyd ( 'n paar dae tot 'n week ten minste van navorsing), kyk deur die geskiedenis van die koop en verkoop bestellings, kry 'n gevoel vir wat verkoop en wat nie, meet die gemiddelde pryse vir produkte, items, ens en begin om hierdie inligting aan te teken. Neem jou tyd, 'n paar dae tot 'n week ten minste. As jy 'n paar items wat jy dink dalk die moeite werd om die handel te vind, neem 'n vinnige check op die volume wat verkoop word per dag. Om dit te doen gaan in die prys geskiedenis skerm en kyk na die tafel. Maak seker dit is gesorteer volgens datum met die nuutste datum is aan die bokant. Vermenigvuldig die gemiddelde prys per dag tot die gemiddelde volume per dag. 'N Reël as hul isnt ten minste 1 biljoen ISK gaan deur die item elke dag, dit is nie die moeite werd om ernstig handel. Maar as jou net begin jy kan ernstig hierdie bedrag verminder. Om eerlik te wees, in EVE handel, as jy sien 'n goeie winsgrens, gee dit 'n probeer. Stap 4) begin handel Wat jy soek begin goedkoop, kry jouself begin op iets kleins in die omgewing van 1000 tot 'n paar duisend ISK per eenheid. Gaan na die mark Sorteer volgens jou gekose item sodat jy die hoogste bestellings koop en laagste verkoop bestellings aan die bokant van hul lyste. (Dit n goeie idee om te begin met vaardigheid boeke, of missiele) Maak seker daar is 'n ordentlike volume van verkope van jou gekose item (jy kan dit doen op soek in die prys geskiedenis koop, as reël ek verander om tafel af en kyk na laaste 6 maande) Wat winsmarge is daar tussen die hoogste koop orde en laagste verkoop orde (bv die hoogste koop bestelling per eenheid kan in kom by 3000 ISK, met die laagste verkoop ten einde by 6000 ISK 100 wins. So koop 25 by 3000 sal kos jou 75000, maar hulle verkoop teen 6000 sal jy 150000 terugkeer en 75k wins gee). Maklik ISK as jy klaar is reg. (Jy kan nie dink mense sal verkoop om die koop bestellings maar jy is verkeerd, glo my hulle doen) Wenk: Plaas te koop bestellings 0,01 bokant die hoogste, probeer verseker dat jy bly op die top as mense sal probeer om jou te klop ( jy kan bly op die top deur eenvoudig jou bestelling verander vanaf die einde skerm). Spoel en herhaal Hou op die top van die mark te doen jou navorsing Don t laat jou bestellings ongemoniteerde (EVE handel kan duur wees as die mark swaai) Meer punte om te onthou Onthou wat jy hoef te makelaarsfooie en die verkope belasting in ag te neem. Met geen vaardigheid in makelaar verhoudings of rekeningkunde, hierdie skeer 3 uit jou wins. Met makelaar verhoudings 5 ​​en Rekeningkunde 5, jy skeer 2 van die wins. Met 'n groot punteleer, makelaar verhoudings 5, rekeningkunde 5, neem 1 van die wins. Die verskil tussen 3 en 1 is groot wanneer jy te doen het met 'n hoë-volume goedere oor 'n lang tydperk van die tyd. Onthou jy nie t moet weet hurk oor die items jou beurs in (afgesien van die winsmarge en volume: D) Gebruik jou beursie vir orde bestuur Gebruik die quickbar van die skerm mark te beweeg tussen items. Slaan aansienlike tyd beweeg tussen items en die wysiging van bestellings. Om 'n item om die quickbar voeg, regs kliek op die skerm mark en klik voeg item quickbar. Don t vergeet om te kyk na my resensie van EVE Billionaire, Klik Hier Crossing Zebras. Eva Online nuus en analise Ontginning woede Pay-To-Win altyd 'n baie sensitiewe onderwerp onder die vooraand speler gemeenskap is. CCP het 'n wedstryd wat geen slyp het vereis dat ervaring punte te verkry nie, maar op dieselfde tyd, om te groei in EVE beteken 'n langtermyn-verbintenis. Vir 'n inskrywing-gebaseerde spel, dit was innoverende. Zero Punktuasie kan pret van die feit dat Eva beloon vir dit nie speel nie, maar in 'n tyd toe die World of Warcraft vroeër MMOs het die bar vasgestel op te dwing spelers om te gaan deur middel van herhalende gaste net om te vorder in vlakke, CCP het 'n geheel en al nuwe idee. In besigheid terme was dit ook slim. Na alles, terwyl jy nie mag hê om mind-numbing PVE doen, jy het nog steeds te hou jou inskrywing te betaal as jy wou meer vaardighede te verkry. Trouens, jy was dit vir die lang-afstand baie meer as 'n klassieke maal MMO. 'N Tiener met veel vrye tyd op hul hande en min sosiale lewe te van praat kan redelik vinnig bevorder as vaardigheid vordering is gebaseer op XP slyp. 'N volwassene met 'n werk, 'n familie, en 'n verband sou onvermydelik val agter. In EVE moet jy jou inskrywing aan jou skillpoints kry hou, en dat speelveld was vlak in die raad met die effense voordeel ekstra ISK verleen die speler, want hulle kan koop kenmerk verbetering inplantings wat leer spoed effens te verhoog. Tyd was wat spelers moes sink in EVE ten einde beter, meer uitdruklik inskrywing tyd geword. Op 'n persoonlike vlak is ek baie aan boord met hierdie. EVE is 'n komplekse spel, en ek het aangevoer voor dat die tyd wat dit neem om skillpoints verkry wedstryde in breë beroertes met die tyd wat dit neem om 'n greep op hoe die spel werk te kry. Daar was, en steeds is, 'n paar onnodige beperkings op die stelsel al is. Sommige is verwyder. Leervaardighede wat gebruik word om een ​​van die grootste padblokkades op die pad na werklike vordering wees, en hulle gelukkig verby. Onlangs CCP het die begin vaardigheidsvlakke, wat ook 'n goeie ding in my opinie, want dikwels die basiese gepaste vaardighede te voorkom spelers behoorlik vlieg selfs die mees basiese skepe verhoog. Daar is nog potensiaal vir verandering daar, soos die voorstel 'n paar mense gemaak om basiese gepaste vaardighede heeltemal verwyder soos Mechanics of Power Grid Management. Op die ou end, ten spyte van tekortkominge, die vaardigheid vordering stelsel Eva bly 'n interessante konsep wat goed pas by die spel se aard, maar dit is nie almal se koppie tee. Die karakter en die basaar Maak nie saak hoeveel ek en ander kan saamstem met die vaardigheid vordering stelsel van Eva, was dit altyd 'n raaisel en afskrikmiddel faktor vir baie ander wat gebruik is om 'n meer klassieke benadering in MMO vordering. Vir diegene, die karakter Bazaar aangebied om 'n uitweg. Hetsy deur die maal ISK as 'n idioot of deur die betaling van RL geld vir Plex. was dit moontlik om die ISK wat nodig is vir die aankoop van 'n hoë-skillpoint karakter kry. Natuurlik, in 'n spel soos Eva was dit 'n bedenklike plan van aksie op sy beste, en die killboards is besaai met die lossmails van mense wat vir Alts wat kan inpas en vlieg skepe die speler het geen ondervinding met betaal. 'N Mens hoef nie net te koop vaardigheid te speel Eva, maak nie saak hoe hoog die skillpoints vlakke is. Tog, die karakter Bazaar bly gewild en algemeen gebruik, nie net deur nuwer spelers wat wou hul loopbaan te jump start in Eva, maar ook deur diegene wat gespesialiseerde Alts wou vir verskillende doeleindes. Met verloop van tyd, die opleiding van sulke gespesialiseerde Alts en verkoop hulle het 'n winsgewende besigheid vir ouer spelers. Met die Februarie 2016 kol, kry ons 'n heel nuwe manier van omgaan met die kwessies van tyd-gebaseerde vaardigheid vordering: Die vaardigheid Trading System. Jy kan die besonderhede daaroor in hierdie devblog en die pleister notas te lees. maar die betrokke TL DR kom op die volgende: Dit is moontlik vir elke karakter met 'n minimum van 5,5 miljoen in vaardighede om skillpoints onttrek en te verpak nie. Die vaardigheid Uitswaaiers kos Aurum wat net gekoop kan word met RL geld of deur die uitruil van Plex vir dit. Hulle kan ook verkoop vir ISK op die in-game mark. Vaardigheid Inspuiters verkoop kan word op die in-game mark vir ISK. Die skillpoints wat verkry word uit inspuiters het 'n verminderde opbrengs. Hoe hoër jou hoeveelheid skillpoints, hoe minder jy van 'n vaardigheid injection. Dit is 'n buigsame stelsel wat 'n aantal aantreklike keuses bied: Spelers kan onnodige skillpoints uittreksel uit rekeninge wat hulle het. Byvoorbeeld, as al wat hulle doen is PvP, hulle don t moet die mynbou vaardighede opgelei tydens die tutoriaal. Spelers kan hul lae-vaardigheid karakters pas volgens hul wense. Dit is nie meer nodig om te treil deur die karakter basaar vir 'n karakter met die presiese stel vaardighede wat nodig is. 'N Speler kan net koop vaardigheid inspuiters en versprei die punte soos hulle wil. Ongebruikte Alts kan af gelikwideer om die minimum vlak van 5,5 miljoen punte. 'N alt wat nie vir 'n mededingende prys sal verkoop op die karakter basaar omdat hul vaardighede is nie ideaal, kan steeds gebruik word om die rou skillpoints onttrek en verkoop hulle op die mark. Identiteit behoud. Dit is nie meer nodig om 'n nuwe karakter met 'n geskiedenis wat erg kan besin oor wat jy op 'n manier te koop jy nie t selfs weet, of met 'n naam wat jy didn t kies. Jy kan die nodige skillpoints kry in plaas. Hoekom Die omstredenheid Tot dusver het die positiewe kant van die saak, maar dit wouldn t 'n omstrede debat wees as daar Weren t 'n paar voorbehoude. Om mee te begin, hierdie stelsel vryf baie EVE spelers op die verkeerde manier nie omdat dit te veel voel soos 'n Pay-tot-Win skema. Die logika agter dat redenasie lyk intuïtief. Deur geld te spandeer, kan 'n speler voordeel deur die aankoop van vaardighede wat nodig is vir 'n beter skip of beter bonusse is. Persoonlik sou ek dit al betwis. Ware Pay-To-Win sou impliseer dat daar kragtige items wat slegs kan gekoop word met geld en is anders nie beskikbaar is in die spel. Verder, deur die hier toegepas logika, EVE sou reeds Pay-To-Win met die bestaande stelsels. Na alles, kan ek geld spandeer op Plex, omskep dit tot ISK en dan gaan koop myself 'n beampte fiks alliansie toernooi skip. Soos ek al voorheen al gesê, is sukses in EVE nie net op grond van toerusting en skillpoints. Case in point: Die skip verlies. 'N definitief voorbeeld van 'n speler wat gedink het dat 'n beter toerusting hulle enige stryd sal wen. Geen hoeveelheid ongelooflik oorval in-game items superiour taktiek en uitvoering al kan klop. Wanneer dit kom by leierskap is dit selfs meer waar nie. Nie een van die groot leiers, FCS of solo PvPers van die spel geword wie hulle is as gevolg van die skillpoints en bates wat hulle het. Tog, daar is probleme met hierdie nuwe stelsel, en soos gewoonlik het hulle openbaar op die vlak van 'n groot en ryk in die spel organisasies wat die moontlikheid om die vaardigheid ontginning en spuit werktuigkundige op 'n georganiseerde grootskaalse toe te pas. Karmafleet, Noord Army en pandemie horde is nuwe-speler gefokus groepe wat baie ryk en goed georganiseer ondersteuners het. Vir hul beskermhere sou dit moontlik wees om te neem in 'n nuwe speler, gee hulle skepe en lewer hulle onmiddellik met al die vaardighede wat nodig is om dit te gebruik. Op sigself dat doesn t verskyn as 'n slegte ding, maar dit vererger 'n probleem Ek het al dikwels uitgewys as problematies: In die konteks van EVE as 'n spel wat nie net die regte statistieke en toerusting vir sukses vereis nie, maar ook werklike ervaring, Ek sien dit as 'n twyfelagtige benadering tot versnelde spelers direk uit verhoor in sogenaamde eindspel inhoud. Doen wegneem die speler se vermoë om werklik te leer om die spel te speel en vind hul eie pad. In die ergste geval tonnelvisie en konstante handholding kan hulle draai in die spreekwoordelike F1 aap. Die vaardigheid handel stelsel sal dit nog makliker om dit te doen nie. Toegegee is dit waarskynlik 'n non-issue vir baie EVE spelers wat net sal geniet die feit dat hulle kan aansluit groot vloot onder leiding van ervare spelers van gevestigde organisasies in slegs 'n paar weke wees. Onder die bottom line, die Pay-To-Win deel van die omstredenheid verskyn oorskat. Die spelers griewe met die vaardigheid Trading System nie net fokus op die aspek though. Verwerk deur die nommers Die ander omstrede punt van die nuwe skillpoint handel funksie is afkomstig van een van daardie implementering flaters wat CCP is ongelukkig geneig om. Daar is verskeie probleme met die meganika van die stelsel self. Aan diegene verstaan, moet ons 'n nader kyk oor hoe vaardighede werk in die spel te neem. Vaardigheidsvlakke vorder op die basis van die volgende formule: SP 250 vermenigvuldiger sqrt (32) (vlak-1) vaardigheid trekkers egter verpak op 500,000 skillpoints elk. Met die gegewe formule, net vaardighede op vlak 1 pas in hierdie bedrag sonder enige oorskiet fraksie, en dan slegs indien hulle het ook 'n vermenigvuldiger wat skoon verdeel 500,000. 'N rang 3 vaardigheid, byvoorbeeld sou die volgende progressie het (ed: jammer ons wordpress doesn t doen Romeinse getalle vir lyste) Nie een van hierdie getalle te pas binne 500,000 sonder fraksie.


No comments:

Post a Comment