Friday, September 30, 2016

Eva Online Market Trading Wenke

Daar is 'n hele leër van maniere om ISK maak in EVE met min of geen moeite. Persoonlik die beste en mees winsgewende manier om miljarde EVE ISK, met die minste hoeveelheid moeite te maak, is deur middel van EVE Online Trading. Die inligting in my EVE Trading gids is ontwerp om jou miljarde EVE ISK met 'n minimale inspanning te maak. Dit EVE Trading gids is gebaseer op my persoonlike mening, ervaring en die konsolidasie van die beste inligting huidiglik beskikbaar. Eintlik suksesvolle EVE Trading kom neer op die koop van goedkoop en verkoop hoog, terwyl net sit in 'n stasie. Dit neem min moeite afgesien van die leer van die mark, die tydsberekening van jou koop en verkoop, en die verhoging van jou wins deur die kies van die regte vaardighede. Hierdie eenvoudige taktiek werk in alle ekonomie gedryf MMO se en die werklike lewe ook. Ek het baie EVE ISK maak handel truuks van die rykste EVE spelers tot dusver geleer het, kan hulle 'n bietjie uit jou ervarings en menings verskil, maar hulle werk, en baie goed werk. Ek sê altyd. Ek bekendmaking van my persoonlike, nou bewaarde geheime vir jou om te gebruik. Sommige van die baie geheime en winsgewende tegnieke wat ek gebruik cant hier geopenbaar word as gevolg van kopiereg en wetlike beperkings. Ek kan jou egter vertel wie en waar ek hierdie uit, en raai wat jy my EVE Billionaire Review lees vandag, klik hier. Stap 1) Skep 'n EVE Online Trading karakter / Alt Neem asseblief kennis dat dit nie 'n noodsaaklike vereiste vir 'n handelaar te bou. Ek maak steeds ernstige geld op my karakter en ek konsentreer op teen vaardighede as ek veg hope meer pret. Ja, jy 'n groter treffer te neem in makelaarsfooie maar jy nog tonne en tonne van ISK maak met baie min moeite. As jy wil volle handelaar gaan die volgende inligting het betrekking op die belangrikste vaardighede ens wat jy moet gebruik. Watter eienskappe wat jy nodig het Charisma: 'n karakter se aantreklikheid vir ander. 'N Hoë charisma kenmerk help in alle handelinge met agente en korporasies. Wilskrag: (meer sekondêre) Die rit en vasberadenheid nuttig vir bevelvoerders, grootliks die verbetering van hul leierseienskappe. Memory: (meer sekondêre) Die vermoë om data vinnig en doeltreffend op te slaan en haal sodoende komplekse en herhalende aktiwiteite, soos die vervaardiging en produksie, makliker om te presteer. Maak seker dat jy 'n hoë charisma is die nommer 1 doel vir enige handelaar. Dit direkte invloed op hoe vinnig jy die vaardighede wat jy nodig het om biljoene te maak deur trading. Try na te streef vir aansienlik hoë charisma kan bemeester, met wilskrag en Memory gesamentlike tweede aangesien dit dikwels sekondêre eienskappe vir jou vaardighede en soms primêre. Memory kan baie belangrik wees as jy gaan in swaar vervaardiging. Watter vaardighede om Pick Rekeningkunde: vaardigheid op weg kwadratuur die kans en eindig van saketransaksies, die behoud van die tjek boeke styf. Elke vlak van vaardigheid verminder transaksie belasting met 10. Primêre Kenmerk: Charisma Broker Betrekkinge: vaardigheid op ry af markverwante koste. Elke vlak van vaardigheid verleen 'n 5 verlaging in die koste verbonde aan die oprigting van 'n mark orde, wat gewoonlik tot 1 van die bevel is staan ​​teenoor die eienaar van die stasie waar die bevel aangegaan kom. Kontrakterende: Hierdie vaardigheid kan jy formele ooreenkomste met ander karakters te skep. Vir elke vlak van hierdie vaardigheid die aantal uitstaande kontrakte is met vier (tot 'n maksimum van 21 op vlak 5) Corporation Kontrakterende: Jy is vertroud met die verwikkeldheid van die formalisering van kontrakte tussen jou korporasie en ander entiteite. Vir elke vlak van hierdie vaardigheid die aantal gelyktydige korporasie / alliansie kontrakte jy namens jou korporasie is met 10 tot 'n maksimum van 60. Daytrading: Laat vir afgeleë verandering van koop en verkoop bestellings. Elke vlak van vaardigheid verhoog die reeks waarteen bestellings kan verander. Vlak 1 maak voorsiening vir die wysiging van bestellings binne dieselfde sonnestelsel, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir die mark ten einde verandering op enige plek binne die huidige streek. Bemarking: Vaardigheid by die verkoop van items afstand. Elke vlak verhoog die omvang van die verkoper om die item wat verkoop word. Vlak 1 maak voorsiening vir die verkoop van items binne dieselfde sonnestelsel, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir die verkoop van items geleë op enige plek binne die huidige streek. Verkryging: vaardigheid op die plaas afgeleë bestellings te koop op die mark. Vlak 1 maak voorsiening vir die plasing van bestellings binne dieselfde sonnestelsel, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir die plasing van afgeleë bestellings koop op enige plek binne die huidige streek. Retail: Die vermoë om die mark bedrywighede te organiseer en te bestuur. Elke vlak verhoog die limiet van 'n aktiewe bestellings deur 8. Handel: Kennis van die mark en vaardigheid ten manipuleer nie. Aktiewe koop / verkoop orde limiet verhoog deur 4 per vlak van vaardigheid. Tycoon: Die vermoë om te organiseer en te bestuur ultra grootskaalse mark bedrywighede. Elke vlak verhoog die limiet van 'n aktiewe bestellings deur 32. Sigbaarheid: Vaardigheid in die verkryging van produkte afstand. Elke vlak van vaardigheid verhoog jou remote koop orde reeks. Vlak 1 maak voorsiening vir die binne dieselfde sonnestelsel plasing van koop bestellings, vlak 2 strek die reeks om stelsels binne 5 spronge, en elke daaropvolgende vlak verdubbel dit dan. Vlak 5 maak voorsiening vir 'n volle plaaslike reeks. Wholesale: Die vermoë om grootskaalse mark bedrywighede te organiseer en te bestuur. Elke vlak verhoog die limiet van 'n aktiewe bestellings deur 16. Marge Trading: Die vermoë om potensieel riskante beleggings werk in jou guns tel. Elke vlak van vaardigheid verminder die persentasie van ISK geplaas in die mark borg wanneer jy koop bestellings. Begin met 'n borg persentasie van 100 op Vlak 0 (onopgeleide vaardigheid), elke vaardigheidsvlak kumulatief verminder die persentasie met 25. Vir 'n maksimum verlaging van ongeveer 24 totaal borg op vlak 5. Stap 2) Leer wanneer om te koop en wanneer om te verkoop as jy speel al EVE vir 'n geruime tyd sal jy reeds weet naweke (dws Vrydag tot Sondag) het 'n baie EVE handel aktiwiteit. Die aand is ideaal vir winskopies as gevolg van die aantal aktiewe gebruikers en mense surf die markte spelers is altyd hul mededingers insnyding wat pryse laat neerdaal. (Let wel feestelike vakansie, ens is altyd goed vir geleenthede) weer as gevolg van die aktiwiteit naweke is nie sleg nie, maar ek sal probeer en hou om jou besittings baie vroeg in die môre na die massiewe invloei van speler bestellings te klop. Ek persoonlik gebruik laat aande en vroegoggend deur die week (Maandag tot Vrydag) vir die beste resultate. Stap 3) Ondersoek die mark Doen jou huiswerk Ek persoonlik beveel moet jy 'n besige stasie te vind en sit styf met jou handel karakter. Ek Don t regtig sien dit as lewensvatbaar eers baie later jou EVE Trading loopbaan. So vind 'n besige stasie, sit styf en doen navorsing oor die mark. Neem jou tyd ( 'n paar dae tot 'n week ten minste van navorsing), kyk deur die geskiedenis van die koop en verkoop bestellings, kry 'n gevoel vir wat verkoop en wat nie, meet die gemiddelde pryse vir produkte, items, ens en begin om hierdie inligting aan te teken. Neem jou tyd, 'n paar dae tot 'n week ten minste. As jy 'n paar items wat jy dink dalk die moeite werd om die handel te vind, neem 'n vinnige check op die volume wat verkoop word per dag. Om dit te doen gaan in die prys geskiedenis skerm en kyk na die tafel. Maak seker dit is gesorteer volgens datum met die nuutste datum is aan die bokant. Vermenigvuldig die gemiddelde prys per dag tot die gemiddelde volume per dag. 'N Reël as hul isnt ten minste 1 biljoen ISK gaan deur die item elke dag, dit is nie die moeite werd om ernstig handel. Maar as jou net begin jy kan ernstig hierdie bedrag verminder. Om eerlik te wees, in EVE handel, as jy sien 'n goeie winsgrens, gee dit 'n probeer. Stap 4) begin handel Wat jy soek begin goedkoop, kry jouself begin op iets kleins in die omgewing van 1000 tot 'n paar duisend ISK per eenheid. Gaan na die mark Sorteer volgens jou gekose item sodat jy die hoogste bestellings koop en laagste verkoop bestellings aan die bokant van hul lyste. (Dit n goeie idee om te begin met vaardigheid boeke, of missiele) Maak seker daar is 'n ordentlike volume van verkope van jou gekose item (jy kan dit doen op soek in die prys geskiedenis koop, as reël ek verander om tafel af en kyk na laaste 6 maande) Wat winsmarge is daar tussen die hoogste koop orde en laagste verkoop orde (bv die hoogste koop bestelling per eenheid kan in kom by 3000 ISK, met die laagste verkoop ten einde by 6000 ISK 100 wins. So koop 25 by 3000 sal kos jou 75000, maar hulle verkoop teen 6000 sal jy 150000 terugkeer en 75k wins gee). Maklik ISK as jy klaar is reg. (Jy kan nie dink mense sal verkoop om die koop bestellings maar jy is verkeerd, glo my hulle doen) Wenk: Plaas te koop bestellings 0,01 bokant die hoogste, probeer verseker dat jy bly op die top as mense sal probeer om jou te klop ( jy kan bly op die top deur eenvoudig jou bestelling verander vanaf die einde skerm). Spoel en herhaal Hou op die top van die mark te doen jou navorsing Don t laat jou bestellings ongemoniteerde (EVE handel kan duur wees as die mark swaai) Meer punte om te onthou Onthou wat jy hoef te makelaarsfooie en die verkope belasting in ag te neem. Met geen vaardigheid in makelaar verhoudings of rekeningkunde, hierdie skeer 3 uit jou wins. Met makelaar verhoudings 5 ​​en Rekeningkunde 5, jy skeer 2 van die wins. Met 'n groot punteleer, makelaar verhoudings 5, rekeningkunde 5, neem 1 van die wins. Die verskil tussen 3 en 1 is groot wanneer jy te doen het met 'n hoë-volume goedere oor 'n lang tydperk van die tyd. Onthou jy nie t moet weet hurk oor die items jou beurs in (afgesien van die winsmarge en volume: D) Gebruik jou beursie vir orde bestuur Gebruik die quickbar van die skerm mark te beweeg tussen items. Slaan aansienlike tyd beweeg tussen items en die wysiging van bestellings. Om 'n item om die quickbar voeg, regs kliek op die skerm mark en klik voeg item quickbar. Don t vergeet om te kyk na my resensie van EVE Billionaire, Klik Hier Eva Online Newbie miljoenêr Hoe om honderde miljoene ISK maak net soos 'n volledige dag een beginner tot die vooraand Online Heelal Almal het 'n newbie op 'n stadium toe hulle net vyf begin speel hierdie groot wedstryd wat Eva Online. Maak ISK as 'n newbie is 'n uitdagende taak, veral omdat die spel baie onversoenlik kan wees en jy kan jou skip enige tyd verloor weens 'n gebrek aan aandag of selfs genadeloos gankers. So sonder meer laat s delf reg in die hart van die saak en sien hoe jy jou Eva Online ervaring as 'n newbie kan verbeter. Daar is basies twee hoofmetodes om baie ISK maak reg van die kolf af van dag een af: Die eerste een is AFK mynbou met TinyMiner. Selfs 'n nederige mynbou fregat of Swerwer kan jy miljoene ISK daaglikse wanneer jy die opstel van 'n mynbou bot en laat dit loop terwyl jy gaan oor jou besigheid. Jy kan alles oor TinyMiner vind uit die kenmerke en handleiding bladsye en dan die toets van die volle funksionele GRATIS proef weergawe. Die tweede metode vereis dat jy aktief die spel te speel (in teenstelling met die gebruik van 'n outomatiese sagteware) en doen die werk self. Dit is liefdevol genoem Ninja Berging en dit is wat ons sal bespreek in detail hieronder. So basies wanneer jy voel soos jy speel die spel kan jy begin met 'n bietjie ninja Berging en dan later op of gedurende die nag jy kan oorskakel na AFK mynbou met TinyMiner vir selfs meer verbasend winste WENK: In die geval dat jy nie vertroud is met die termyn berging dit basies beteken rus een of meer herwinning modules op jou skip en die gebruik van hulle op die wrakke van reeds vernietig skepe om knutselen materiale wat nyweraars kan gebruik om rigs (verbeterings vir skepe) bou in te samel. Die meeste van die tyd die herwinning dele is 'n mooi pennie op die mark werd. Nou 'n paar kon redeneer dat ek vyf uitgelaat 'n paar ander winsgewende-ISK maak metodes, naamlik sending hardloop en handel in die mark. Ten einde goeie ISK hardloop missies te maak moet jy reeds 'n groot vaardighede en 'n goed toegeruste skip wat beide buite bereik vir beginners is. Dieselfde geld vir die mark handel wat vereis om te begin met 'n aansienlike bankrekening wat beginners net don t. Beide van hierdie, sowel as baie ander gevorderde-ISK maak metodes word gedek in die Eva Online uiteindelike Guides Bonus Pack beskikbaar met elke TinyMiner aankoop. Dit gesê laat s skuif op met ons gids: Ninja Berging Verduidelik As you very much missioning in Eva vyf gedoen op alle, of selfs om meer as 'n kort rukkie, sal jy al gehoor oor die berugte Ninja salvager. Dit duistere mede wat neerskiet op ongelukkige missie hardlopers, weg spiriting met al hul swaarverdiende red. Hoekom doen hulle dit doen Hoe hulle dit doen en kan ek dit doen Dit is die vrae wat ons ve al gedink aan die een of ander punt, en nou is dit tyd om dit te beantwoord. Streng gesproke, 'n ninja salvager is 'n persoon wat skandering probes gebruik om 'n missie naaswenner spoor, dan gaan hul missie gebied sonder toestemming en voortgaan om al die oorskiet wrakke te red voordat die missie naaswenner het 'n kans te gee. Terwyl baie, of eerder die meeste, doen meer as net red, wat al van jou verwag word om toegelaat te word om jouself te benoem 'n ninja salvager. Baie doen inderdaad stop by net herwinning wrakke, dikwels nie eens stuit die missie naaswenner glad. Hulle vind 'n missie, krom in die reeds voltooide kamer en kry om te werk herwinning die wrakke, beweeg kamer deur kamer as die missie hardloper voltooi dit. Dan verlaat, met die enigste teken dat hulle daar is om die vryswewende buit blikkies versprei oor die missie kamers. Ongelukkig vir die PVE georiënteerde bevolking van New Eden, dit is nie jou gemiddelde Ninja, maar ons sal binnekort in daardie. Eerstens, laat se uitvind wat presies vaardighede wat ons nodig het om 'n ninja word: Enige Rasse Fregat II Dit is dit. Let daarop dat dit nie is wat verkies word, nie naastenby nie, maar dit is al wat jy nodig het om in staat wees om 'n missie te spoor, krom in, en red om jou hart se inhoud. Ek het persoonlik geleer 100 newbie, sy eerste uur in Eva, om daardie vaardighede te gebruik en in staat wees om onafhanklik Ninja binne twee dae. Hy het miljoene in die tyd wat dit neem die meeste om te begin op vlak 1 missies. Dit is die appèl van ninja herwinning. Nou, jy vyf opgeleide jou skillset tot die absolute minimum en jy weer jeuk om uit te gaan op die jag. Wat nou Wel nou kan jy maak 'n skip seleksie. Daar is twee skepe wat nodig is vir Ninja herwinning, 'n skandering skip en 'n herwinning skip. Sommige kombineer hulle in een, maar dit veroorsaak sub-optimale prestasie vir beide poste wat nie is wat iemand nuut in die beroep moet word. Die skandering skip sal 'n ooglopende keuse wees, elke ras begin met 'n fregat wat 'n inherente skandering bonus het, sodat jy sal dat 'n mens gebruik totdat jy in staat is om te koop en 'n skuiling ops skip vlieg weer. Die skip wat jy gebruik vir herwinning, maar kan wissel. In die eerste plek, doen onder geen omstandighede dink dat jy 'n verwoester moet gebruik. Dit is nie jou missie en jy kan nie hierdie wrakke trekker sodat nederlae die punt. Die meeste kies een van twee: 'n fregat, vir 'n vinnige spoed tussen wrakke, vermy rotte, en 'n vinnige wegbreek of 'n Swerwer, vir ordentlike spoed, groter vrag wat dit moontlik maak vir 'n billike bedrag van plundering en beter tenk. Onthou, herwinning iemand se wrak nie vlag jy, plundering hul wrak nie. Red veilig. Loot riskant. Diegene van julle wat gelukkig genoeg is om te vlieg Minmatar, baie geluk, jy weer in geluk. Hulle het die absolute 100 beste ninja skepe in beide die fregat en Swerwer klas. Vir die fregat, wil jy die nagwaak. Dit is vinnig, baie vinnig, met 'n 5 spoed bonus per vlak en 'n hoë basis spoed. Kry 'n paar goeie vaardighede en jy kan slaag 2.5 km / s met 'n naverbrander, verander dit uit vir 'n MWD en ek het gesien dat 'n paar rukke kry spoed so hoog as 7,2 km / s met niks anders as 'n MWD en overdrives / Nanos in die laagtepunte. Al wat jy regtig nodig het om al Ninja is om die hoogtepunte te vul met salvagers, 'n naverbrander of MWD in die MIDS, en jy weer goed om te gaan. Zip tussen wrakke herwinning tot drie op 'n slag, maar daar is bitter min ruimte vir buit. As dit buit wat jou na re bykomend tot die herwinning, kyk dan nie verder as die steker. Dit is ook 'n vinnige, maar nie naastenby aan die punt van die nagwaak. Dit kan baie meer goodies, sowel as geskikte en indrukwekkende rek van salvagers voer. Die werkinge hier is die feit dat jy hoef te lei om Swerwer, dit is stadiger en 'n makliker teiken as well. Onthou, skip seleksie is 'n persoonlike keuse en ek het byna elke fregat wat gebruik word om Ninja, asook skepe soos Hurricanes, nagmerries en stealths gesien. Terwyl ek don t raai u aan hierdie, as jy vind dit meer pret of produktief om dit te doen, dan met alle middele. Die uiteindelike ninja skip vir baie lyk na die Dramiel wees. Met sy verblindende spoed, darren, en algehele epiese-heid is dit moeilik om te argumenteer dat 'n beter skip vir Ninja werk bestaan ​​egter die koste van so 'n skip maak dit oor die algemeen 'n absurde risiko op 'n ninja run te neem. Die dood van 'n ninja skip moet lei tot by jouself en op die ergste 'n facepalm oomblik 'n laggie, veral as jy weer net begin met geweld daarin. So, vyf jy opgelei om jou vaardighede om die punt waar jy kan weer na Ninja, het jy jou skepe gekies en hulle toegerus met die vereiste toerusting, wat nou Eerstens, moet jy 'n plek te kies. Jou doel hier is 4 missie hubs. Plekke met verskeie en / of gewilde vlak 4 agente wat baie missies sal voorsien, die stelsels wat rondom dié hubs is ook 'n goeie plekke vir jag, so dikwels sal die agente die hardlopers uit een of twee spronge te stuur na die missie te voltooi. Jy kan missie hubs vind redelik maklik, net vind bevolk stelsels met 4 agente aan te stel. Hieronder is 'n lys van die hubs wat ek gebruik om gereelde myself net te kry wat jy reg vinnige begin: Motsu - Caldari Nota: met die veranderinge aan die agent gehalte en vlakke, kan die hubs verander as vlieëniers aan te pas. Sodra jy 'n stelsel vyf opgetel en het self daar, dit is tyd om te kry om te werk. Eerstens, kop uit in jou scan skip en kry om te werk jag af teikens. Daar is letterlik dosyne van effektiewe skandering tutoriale vir Eva, so ek het t dek die basiese beginsels van hoe dit gedoen word. Hier is 'n great video beskryf hierdie tegniek (maak seker om dit te speel in HD): Wat jy jag vir is skepe in die middel van nêrens. Enige soort van slagskip, Marauder, HAC, of ​​selfs battlecruisers of plunderaars kan dui op 'n hoë vlak missie aan die gang of word gered. Sodra jy 'n slot op 'n belowende teiken te kry, ruil skepe vinnig en kop in die sending. Wanneer jy daar is, sal twee dinge gebeur. Of jy sal alleen wees, of jy sal iemand se partytjie het neergestort. Die aanvaarding van hulle don t reeds weet wat jy daar weer, jy dan ook twee opsies. Begin herwinning die wrakke kamer deur kamer dadelik, of beweeg deur die sending om 'n idee van waar hulle weer by en as hulle nog nie klaar kry. Dit is persoonlike voorkeur wat jy doen, al vir regop net herwinning, daar isn t veel punt in soek deur en die onthulling van jouself aan hulle. Nou begin jy ve berging wat jy nodig het om te werk in 'n patroon. Jy Can not net spring van die naaste wrak te naaste wrak, soos wat die wind met jou met vyf wrakke verlaat, al 50-90km uitmekaar. Zoom out, waaaay uit, sodat jy die hele missie gebied kan sien. Vind jouself, en begin op die een kant van die kamer. Jy wil stadig beweeg na die ander kant, die skoonmaak van die groter groepe van wrakke eerste, dan die agterosse, dan beweeg na die ander kant totdat jy meer wrakke getref. Dit verseker dat jy weer spaar soveel tyd as moontlik en deur slaan die groot groepe eerste jy enige onverwagte probleme verhoed kos jou te red deur te onderbreek jy voordat jy duidelik uit die groot trosse. Onthou, jy waarskynlik meer as een salvager, kan jy meer as een wrak teiken. Dit is veel verkies om die gebruik van hulle almal op 'n wrak, asof meer as een salvager kry 'n treffer, dan ve jy nog net verwyder een wrak in plaas van twee, drie of meer. Sodra die doel is duidelik van herwinning en moontlik plunder, hoof van 'n stasie, los, en geniet jou belonings. So, het jy suksesvol voltooi jou eerste Ninja Run. Jy kan of mag nie die kwaad beledigings van 'n missie naaswenner woed in plaaslike verdien en jy mag of nie mag nie nog 'n belang in die voortsetting van. Nou sal ons in 'n gevorderde taktiek. Dit is dinge wat jy nie hoef te doen om as 'n ninja, hulle is eenvoudig maniere om meer geld te maak en kry 'n veel groter reaksie van jou teiken. Byna elke missie jy sal teëkom het 'n soort van sneller. Of dit nou buiging in, aanval 'n sekere rat, moord op 'n sekere rat, ens Deur die leer van die sending en wat rotte is die snellers, kan 'n baie slim ninja effektief gebruik hierdie kennis om hul slagoffer se tenk oorweldig sonder dat hulle ooit 'n skoot. Deur die keuse van die oomblik waarop die sending naaswenner neem die meeste skade en dan wag vir die sneller, kan jy moontlik af te bring 'n hele ekstra groep of twee op hul swak skip. Dit is baie, baie situasie, en vereis meer as 'n bietjie geluk, maar min dinge sal jy 'n groter glimlag gee as om 'n missie naaswenner besef te laat hoeveel skade hy s neem. Dit is dan 'n eenvoudige saak van dodging die oorblywende rotte sy wrak, buit en herwinning, en wees op jou vrolik manier. En moontlik te steek om die missie te red as hy terug in 'n nuwe skip. Missie doelwitte: die meisie, die verslae, die ewekansige faktotums. Daar is meer as 'n paar missies wat jy nodig het om 'n paar random voorwerp terug veerboot na die stasie voor jou agent is bereid om te betaal. As jy dit kan regkry om dit te maak na die doel voor die missie naaswenner, het jy jouself 'n geleentheid vir 'n paar vinnige kontant. Sommige doelwitte sal net daar sit, swaai in 'n blikkie, geniet die lewe in 'n beknopte kartondoos totdat jy kom en skep hulle op. Ander jy 'n bietjie meer waaksaam oor, soos die dogtertjie wat net kan gryp na ontplof die plesier Hub te wees. Vir diegene wat hier iets nodig het om vernietig te word, moet jy vinnig beweeg na die missie naaswenner sy werk doen, maar voordat hy maak dit aan die blikkie wat laat val is. Sodra jy die item wat jy 'n private gesprek met die missie naaswenner moet oopmaak vyf verseker, of in die geval van meer as naaswenners, nooi hulle om 'n groep chat. Hier moet jy beleefd versoek betaling vir die veilige terugkeer van hul doel. Niks buitensporig, onthou, dit was die moeite werd om hulle om werklik te gaan teen hul ego en aanvaar dit moet wees, sodat hulle dan hul missie uitbetaling kan ontvang. Ek sal laat die werklike losprys bedrag aan jou as 'n speler, soos almal lyk na 'n ander idee oor wat 'n redelike bedrag is nie. Lokaas die naaswenner Hier is die hoofdoel van 'n groot aantal Ninjas. Om te plunder en steek en prod en prikkels tot die missie naaswenner aanvalle jy, op watter punt jy dadelik slyp hom in spacedust. Sommige mense sal sien jou klein bietjie fregat gaan flitsende rooi steel hul buit en gryp die kans om onmiddellik vuur op jou. Ander vereis dat 'n bietjie meer. antagonizing. Sluit hulle met behulp van ECM darren om die rotte jam sodat hulle die naaswenner se darren benutten, stamp / hulle omkring, steel buit en herwinning van onder hul neus, 'n paar oefen in die plaaslike en in die algemeen om 'n gat is almal goeie maniere frustreer die missie naaswenner van die punt waar hulle skiet jy. Jy kan ook daal al of 'n aansienlike deel van hul buit / herwinning in 'n blikkie en noem dit iets in die trant van wat ek is jammer, dan buiging uit en kyk om te sien of hulle die aas te neem, of neem die missie objektiewe en vinnig oor te dra dit uit die missie kan jou eie om, soms sonder die naaswenner merk. Jou hoofdoel hier is om te mislei, krag, of irriteer die missie naaswenner in hulle 'n aggressie timer gee teen jou. Sodra dit gebeur moet jy kop af en haal jou voorbereide (jy het dit berei regs) bestry skip. Dit kan 'n Battlecruiser / slagskip, 'n HAC, of ​​enigiets wat jy dink kan sit 'n missie naaswenner neem. Onthou, pas jou ammunisie en tenk op grond van wat die missie se rotte is. Nege keer uit tien die naaswenner het sy ammunisie en tenk aangepas om te pas wat van die rotte, dit gee jou die voordeel. Neutralizers is jou vriend teen byna al die skepe, Drakes synde die flagrante uitsondering nie. Die meeste nie-Drake PVE skepe aktiewe tenk rotte, wat beteken dat sodra hul cap druppels, sal hulle begin om 'n ernstige klop van die rotte en jy. Sodra jy vyf gekry hom beskadig genoeg om waar hy s begin sweet, voel vry om oop te maak 'n private chat en losprys sy skip. Dit is veel meer winsgewend te die beide van jou as jy losprys eerder as om net te ontplof, ook, jy weer vry om voort te gaan ninjaing sy missie as hy die skip hou om dit in te voer. Soms kan hulle af te neem wanneer hulle jou superduper sien - carebear-moordenaar skuit gaan rol in agter hulle uittrek. Jy kan stadig op die trekking wees, hulle kan aanhou om 'n skerp oog op die oorsig net in geval, of dit kan een van daardie oomblikke wat teen die tyd dat jy dit daar het hulle reeds 80 km buite die skeerdraad in punt wees. Kyk na hul warp uit pad, en voer dit na 'n paar sekondes as hulle verdraai om 'n stasie (jou doel om hulle nie te waarsku dat hulle gevolg), indien nie, dan volg onmiddellik na maak seker dat jy vang hulle volgende warp. Dan sit buite wag op hulle. Wat is dit wat jy sê Aggro timer duur slegs 15 minute Wel, jy het die sending geboekmerk didn t jy teen 13 minute warp om die missie, skiet een van die naaswenner se wrakke, en voila, verfris timer. Ek het daardie gedoen om 'n timer aktief te hou vir byna 'n uur en kry 'n slag toe die naaswenner uiteindelik losgekoppeld. Voordat Ek jou verlaat, ek wil twee ander taktiek wat ek opgetel het saam my reis te deel. Die eerste is ID dop. Wanneer jy iemand / iets skandeer, hulle het 'n ID opdaag aan die linkerkant van die skandering skerm, langs waar dit die skip toon en scan sterkte. Dit ID sal verander vir speler skepe wanneer die speler dokke, spring, of log off. Indien 'n speler is regtig irriterende jy, jy weer in staat is om hom aas, of jy net wil om dit te probeer, dan kan jy dit gebruik. Volg hom huis toe nadat hy klaar 'n missie, wag buite die stasie. Sluit in die tasters om die absolute minimum skandering reeks rondom die stasie, en wag. Toe hy undocks, getref scan, en kyk na die skepe pop-up. As hy is die enigste skip van daardie soort, jy weet presies wat ID behoort aan hom, anders skryf dit alles neer en toe hy warps af, scan weer om te sien watter een ontbreek. Nou wanneer jy skandering weer oor die stelsel wat jy kan soek vir sy ID en spesifiek hom. Doen dit 'n paar keer, maak 'n oorlas uit jouself elke keer, en hy mag net bereid wees om jou te betaal in ruil vir die feit dat hy 'n paar rus en vrede. (Let daarop dat jy t shouldn enige soort bekruipers-ish bedreigings wanneer agter hom rond, selfs wanneer ek probeer om hom te kry om te betaal. Ek het gehoor van mense wat GM kennisgewings van sulke dinge, en sy beste om dit nie te waag nie. laat jou dade spreek vir jou.) die tweede taktiek is vir wanneer die Kommissaris net regop laat die sending. Hulle sien jy en skielik verloor al belangstelling in dit. Op hierdie stadium kan jy óf probeer en wag hulle uit totdat hulle terugkom, vind 'n ander missie, of verkoop die sending. Kondig in plaaslike wat die doel is, hoe ver dit gedoen is, en hoeveel BS rotte daar gelaat. Dikwels sal jy mense in die plaaslike kom in om te mop vir een of ander rede het, gee jou meer red, en soms 'n klein betaling vir die skeerdraad in punt. Nie altyd gewaarborg om te werk, maar dit kan 'n lewensvatbare opsie vir daardie tye wat die missie naaswenner absoluut weier om enigiets daar te doen met jou wees. En daar gaan jy, die basiese beginsels van die ninja herwinning verduidelik saam met 'n paar gevorderde taktiek. Dit is geensins 'n volledige lys van al die truuks Ninjas gebruik, is daar dekades meer daar buite, soos groep Ninja herwinning, met behulp van 'n Orca alt tot plundering en skip skakel gou, deur gebruik te maak alt rekeninge in samewerking met die aggro timer. Voel vry om meer moontlikhede te verken en te skep jou eie styl van dit net onthou die belangrikste ding is om pret te hê. Alhoewel sommige wins nooit seer enigiemand. As jy hierdie klein gids geniet dan sal jy lief vir die uiteindelike Eva Online Guides Bonus Pack beskikbaar by enige TinyMiner aankoop. Dit mega versameling laat geen klippe onaangeroer wanneer dit kom by Eva Online wenke truuks, ISK-up, piraterij, pvp, PVE, planetêre interaksie, mynbou, wormholes, kosmos missies en baie, baie meer TinyMinerPlus v5.69 Eva Online Mining Bot Makro Miner is pas vrygestel, ten volle versoenbaar met die nuutste Eva Online update, Citadel dit verbeter EVE Mining Bot Makro Miner kom met al die top funksies en betroubaarheid julle het gekom om te verwag van die klassieke TinyMiner en benewens dat dit word ondersteun deur TWEE EVE Online kliënte terselfdertyd, op dieselfde rekenaar vir 'n totale en volledige Mining Extravaganza NUWE: die uiteindelike versameling van EVE Online Bonus Guides joune om te hou Jy sal ontvang met elke EVE Mining Bot aankoop: - 10 Omvattende Eva Online Player se Guides - 7 Eva ISK Making Guides - 4 Eva Online PVP Guides - 4 Eva wormgat Guides - 'n volledige Miner s Guide - 'n planetêre interaksie Gids kompleet met volle PI diagramme - COSMOS Sending 101 - In-Diepte 2D kaarte van die vooraand Heelal Volg VanGogh Gaming op Facebook Klik volg jy check die nuutste updates vir jou gunsteling Eva Mining Bot asook ander MMORPG nuus van VanGogh Gaming en toegang tot ons eksklusiewe newbie vriendelik gratis gids, Eva Online newbie Millionaire wen - Hoe om miljoene ISK maak net soos 'n volledige dag een beginner in die vooraand Online Heelal Ja, dit is moontlik om selfs honderde miljoene ISK direk vanaf jou eerste dag in Eva Online maak op 'n splinternuwe rekening en dat is bykomend tot dit wat jy kan maak op auto pilot met 'n Eva Online Mynbou Bot Ouer Eva Online spelers is in vir 'n verrassing met 'n bykomende kinkel wat 'n hele nuwe wêreld van moontlikhede open met hierdie metode Stock Market Trading Hours Stock Market ure van Operasie aandelemark handelsure inligting. Amerikaanse aandelemark ure van die operasie. Uur die aandelemark is oop op Oukersaand. Na ure aandelemark. Amerikaanse aandelemark ure gewoonlik vanaf 09:30-4: 12:00 Eastern Time elke Maandag tot Vrydag met 'n kort sessies op openbare vakansiedae. Die vakansie waargeneem deur die groot markte VSA is: Nuwejaarsdag Martin Luther King, Jr. Dag Washington se verjaarsdag (die 3de Maandag in Februarie) Independence Day Goeie Vrydag Memorial Day Labor Day Thanksgiving Kersfees Wanneer 'n vakansie op 'n Saterdag, die markte sal op die voorafgaande Vrydag gesluit wees tensy daardie Vrydag punte aan die einde van 'n jaarlikse of maandelikse rekeningkundige tydperk. Byvoorbeeld, Nuwejaar's Day 2011 op 'n Saterdag. Maar die Vrydag voor die val op 31 Desember wat beide 'n jaarlikse en maandelikse rekeningkundige periode eindig. Daarom sal die markte oop op daardie dag wees. Kort Ure Sessie Stock Market The New York Aandelebeurs vloer sluit om 13:00 Eastern Time op die volgende dae: Die dag ná Thanksgiving Oukersaand of die dag na Kersfees as Oukersaand op 'n Saterdag Na Ure Stock Market Op kort sessie dae, na-ure ambagte kan vanaf 1 geplaas: 00-1: 30 pm Eastern Time. Nie alle makelaars bied na-ure aandelemark aanhalings. Pre-mark-beurs inligting. Wat is verlengde ure handel Leer oor die na-ure aandelemark. Wat is na-ure-beurs Nasdaq na-ure handel aanhalings. Hoe werk na-ure handel werk Na inligting uur mark. Verwante Artikels: NYSE Trading Hours NYSE handelsure. New York Aandelebeurs normale ure van die operasie en na-ure-beurs inligting. NYSE skedule. NYSE Aandelebeurs opening en sluiting klokkie geskiedenis. Ineenstorting van die aandelemark 1929 ineenstorting 1929 feite. Oorsaak van ineenstorting in 1929. Wat het veroorsaak dat die groot depressie aandelemark te crash Na die ineenstorting van die aandelemark van 1929. terugkeer uit Stock Market Trading Hours om Stock Market vir basiese beginners Aandelemark gedek reëls 1-4. Aandelemark vir beginners gaan voort met reëls 5-8. Dit is nie 'n volledige opleiding, maar bied aandelemark handel wenke om jou te help leun hoe om handel te dryf voorraad. kopiereg 2009-2015 - Alle regte voorbehou deur tuisgemaakte-geld-gids Die inligting wat aangebied word op hierdie webwerf is nie 'n plaasvervanger vir professionele regs - of finansiële advies. Raadpleeg altyd 'n opgeleide professionele voordat jy belangrike besluite. Ek ontvang 'n kommissie wanneer jy e-boeke of plakkate te koop via die skakels op hierdie webtuiste. Sonder hierdie verkope kon ek nie bekostig om Tuisgemaakte Geld Guide aanlyn te hou. Jou vertroue en besigheid word opreg waardeer. Dankie.


No comments:

Post a Comment